Firmamız, genç ve dinamik kadrosu ile koşulsuz müşteri memnuniyetini hedeflemektedir. Standart ve sürekli bir kalite anlayışına sahip olan Altinbölme, alınan ISO 9001: 2008 Kalite Yönetim, TS EN 123 ve Marka Tescil sertifikalarımız ile hizmet ve servis kalitemiz tescil edilmiştir. Hizmetlerimiz, her zaman müşterilerimizin memnuniyeti ve güven ilkeleri temel alınarak sunulmaktadır.

Bizlere duydukları güvene layık olabilmek şirketimizin temel politikasıdır. Müşterilerimizin memnuniyeti, şirketimizin başarısını belirlemekte ve bizlerinde gurur kaynağı olmaktadır. Her zaman beklenilenden daha fazlasını sunmak, hep bir adım ileride olmak, bizi diğer firmalardan ayıran bir farkıdır. Standartları ve beklentileri aşmak, sektördeki liderlik konumumuzu sürekli pekiştirmek de en önemli ilkemizdir.

İlk Yayın: 04.08.2012, Revizyon: 01.03.2019

Kalite Politikası

KALİTE POLİTİKASI Büro Mobilyası ve ofis bölme sistemleri imalatı ve satışı alanında faaliyet gösteren firmamız kalite yönetim sistemi’ni en üst düzeye ulaştırabilmek için aşağıdaki hususlar doğrultusunda politikasını belirlemiştir.

  • Deneyimli personelimiz ile müşterilerine kaliteli ürünü tam zamanında teslimat ve satış sonrası hizmette de devam eden sürekli kalite anlayışı ile en üst düzeyde müşteri memnuniyetini sağlamak.
  • Sektörel bazda, üretim teknolojisindeki gelişmeleri yakından takip ederek yeni tasarımlarla kendi markamızı oluşturmak.
  • Müşteri nezdinde güvenilir, çalışmalarında istikrarlı kendini yenileyen bir firma olarak tercih edilen bir firma olmak.
  • Hedeflere ulaşmak için kalite yönetim sistemimizin kurallarına uymak ve sistemimizi sürekli iyileştirmek.
  • ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi kapsamındaki uygulanabilir olarak belirlenen şartları yerine getirmek ve sistemini sürekli olarak iyileştirmek.